Semesterfirare

Ännu en fantastisk dag! Jag bara njuter och njuter...

Idag tog jag med mig det sista av pajen och gick hem till mamma en sväng, solen har skinit och värmt ordentligt. Hon ger mig så mycket min mamma och det är sällan jag får chansen att ge tillbaka men idag tog jag chansen, ändå slutade det med att jag fick med mig en överfull påsen hem med choklad till Johan, ättiksprit till mina sura träningskläder, en bikini som var för liten för henne och en hel del annat... Man får leta efter mer givmild person.

Jag har haft ett härligt humör idag och suget efter att få det riktigt rent hemma har suttit i några dagar, jag har skurat 2ggr den här veckan, tvättat, plockat, torkat av skåp, rengjort badrummet m.m. Idag var det träningsväskans tur att få sig en omgång då jag ett par gånger i rad nu blivit lika uppgiven varje gång jag tagit upp något ur min ytterficka som i botten klibbat igen av kvarg. Men nu är den ren, även necessären, så imorgon blir det att packa för vår resa till Sundsvall!

Nu sitter jag och jäser efter att min grillmästare till sambo har bjudit mig på en ordentlig kvällsmat. Tack för idag!

Träning:
- Squats x20
- Utfall 3x8 (vardera ben)
- Plankan 3x60sek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥