En härlig dag

Idag har jag varit ledig, väl behövligt efter 7 dagars hög hjärnaktivitet med jobb och utbildning. I början av dagen sprang jag runt och började städa och kände att pulsen rusade tills min sambo sa till mig att jag faktiskt inte ens sagt godmorgon.... Då slog det mig att NEJ det var ju precis såhär jag inte vill ha det. Så då saktade jag ner tempot rejält och kan väl säga att jag bara tagit dagen för vad den är och njutit. Flera timmar framför datorn och spännande dokumentärer, massor av té, soffmys med min sjuka älskling och en timmes skön träning på gymmet.

Tack för att jag har världens bästa sambo
Tack för det härliga vädret idag! Solsken & snö
Tack för att jag har en fantastisk mamma och för att hon hämtade mig när jag skulle till gymmet
Tack för att jag har vänner runt omkring mig som FÖRSTÅR att jag är inne i ett liten dipp just nu och behöver extra mycket egentid
Tack för att jag får bo i en så fin, lugn och mysig lägenhet
Tack för att jag fått en dag att samla min energi på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥