God morgon

Åter igen en tidigt morgon, men vad gör man inte för den man älskar? :)


Har precis fått i mig lite frukost ( 3köttbullar, 1Milko Berry och 1glas mjölk) Haha, inte så mycket att hänga i julgranen men ändå.

I torsdags började inflyttningen till stugan. Vi blev väl klara runt 02 tror jag det var. Eller klara och klara vet ja inte men vi flyttade in sängen,databordet, datorn, bokhyllan.. Och lite sånt. Så har vi plockat lite nu i efterhand och är en bra bit på väg:)

I fredags var det midsommar. Då åkte jag Linnéa Patric och älsklingen till Patrics morsas sommarstuga. Var mys det. Vi grillade och spelade skip-bo och Mad hela kvällen lång.

Förövrigt i helgen har det väl inte hänt något speciellt :)



Puss på min fina och underbara pojkvän<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥