Kul träning?


Saknar att få träna, faktiskt. Det är en sån skön känsla man har efter åt...
Det finns fakiskt en hel del kul träning också som ridningen, där man arbetar mycket med skänkel,rygg,armar... Ja en hel del. :) Plus att man rensar hjärnan från all skit och kopplar bara av. Mer då? Det finns Aerobic som jag var på några gånger efter julas tror jag att det var, riktigt roligt. Eftersom jag tycker det är kul med dans och att få arbeta med rörelser och sånt så tyckte jag att det var skoj:) Funderar, eller jag ska köpa ett kort nu i höst så jag kan träna 2-3 (kanske fler gånger i veckan beroende på tid) CardioCombat var kul som fan, en slags kampsport när man tränar sparkar och slag och sånt. men då vill man ju gärna ha med sig någon, kul att gå själv liksom... Så är jag oftast när det gäller den mesta träning. Att jag vill ha någon med mig. Blir så mycket rolgiare då:)

Tidigare sporter jag har hållit på med är bla. tennis, ridning, dans, gymnastik, dans igen, cardio combat, gymmat, aerobic. Försökte en sommar där att komma igång med att springa, men fy fan vad tungt det var alltså. hahaha. Så det gav jag upp efter antalet försök, orkade inte träna upp konditionen på det sättet. ^^


Nu ska jag prova min nya TeamSportia-mysdress:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥