Ännu en dag:)

/11:45/

God morgon!=)

Älsklingen min är sjuk idag, så vi är hemma hos honom nu. Det var riktigt skönt med sovmorgon kan jag ju säga!=)
Förtillfället gör jag inte så mycket, mer än att jag skriver här. Blir förmodligen att vi packar ihop lite saker idag som ska med ut till stugan och inte, elektrikern har nämnligen varit här. Så nu är det bara att flytta in. Hur skönt som helst, och inte minst sagt mysigt!


Pratade med Alexandra igår, både hon och jag tycker att vi ses för sällan så vi har bestämt att nästa vecka ska vi ses på stan eller någonting. Kanske att jag ska följa med henne och rida på Sölyst=) Bra längesen vi red tillsammans nu, minns inte ens hur längesen det var. Det var väldigt längesen jag red överhuvudtaget, och höll igång ridningen. Nu har det bara blivit någon tur då och då och det ger ju inte så mycket. Så mycket kunskap har tyvärr fallit bort men jag hoppas på att få tillbaka den igen!
Sen ska jag försöka träffa Pernilla i veckan som kommer också, och jag måste försöka träffa alla andra också... Det pratas för mycket och blir för lite av=/ Det får vi ändra på tycker jag =)

Och Ewe för i hevlete du kan ju inte flytta till USA heller och lämna oss=( *snyft*

Snart midsommar, bara 2dagar kvar. Det blir att fira det tillsammans med syster, Patric och älskling i Patrics sommarstuga. Men innan vi far dit ska vi (såklart) göra en jordgubbstårta=) Så funderar vi på att ta med kubb och skippo.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥