Tisdag 17 Juni

/06:55/

Hallå alla morgon pigga! Idag är jag faktiskt en utav er, =) Knepigt nog. Det är konstigt, då man inte behöver gå upp så vaknar man och är pigg o glad... ibland önskar man ju att man hade en sån bra start innan man kom iväg till skolan...

Meeeen det är långt dit, tillbaka till skolan alltså, men tyvärr så dyker det ju upp lite jobb emellan. Det ska dock bli spännande att se hur det är. Lungmottagningen på USÖ, i 4v... Ska jag vara ärlig så..... Är det pengarna jag helst vill åt=D=D=D!!!

Vad händer idag då? Ja, en mycket bra fråga. Förtillfället försöker jag få bort en tomatfläck ifrån min vita kjol (klantigt av mig att tappa gårdagens pizza i knät) Och funderar på hur mycket jag orkar sminka mig idag(om jag orkar överhuvudtaget)... Sen när Johan slutat så ska vi förmodligen upp på stan, om han inte känner sig allt för dålig.

Mysväder idag också, mulet och dimmigt(dimmit?) = ännu en film dag under täcket/i soffan. Lite tråkigt är det att man inte har chansen att försöka bättra på sin färg till något annat än vitt. =O Men men, som jag sa till pappa i helgen så ger det sig nog efter midsommar. Eftersom att det alltid brukar vara dåligt väder då så antar jag att det blir så i år också. Meen jag skulle inte klaga över lite sol den dagen =).

Jag känner mig så glad idag, glad och lycklig (lyckligare än lyckligast föralltid förevigt stjärnstopp) Och det är min underbara Johans förtjänst. jag har aldrig varit så kär som jag är nu och jag har aldrig varit så lycklig. Allt känns så underbart tillsammans med denna fina person. Tack för att du finns hjärtat=)<3


ÐâlâÑ & ÊmζÔr 4 evaaahhhh;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥