Förkyld och massa regn

Då var det fredag igen, känns alltid lika skönt! Var osäker om jag skulle gå till skolan imorse pga. jag är förkyld och inte känner mig så speciellt kry. Men jag tog mig iväg iallafall =)

Påvägen hem började det dock att ösregna och utan varken regnkläder eller ens en luva på min jacka fick jag cykla hem. Jag kan säga att jag är ganska så jätte blöt nu. Det rinner om mig. Det var precis vad jag behövde nu när jag redan är förkyld, toppen.


Idag ska jag o älskling till pappa, och imorn åker jag tillbaka till mor igen. Så får jag hitta på något att göra medans älsklingen ska åka och spela PaintBall (hoppas att det blir bättre väder så att det inte kommer hem en genomförkyld älskling) Sen blir det myskväll =)<3

Tjingeling!

Älskar dig Johan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥