Shoppingsugen

SOM FAN!! Åhh kan inte pengarna komma nu har så mycket som jag vill och behöver köpa;
*Ett örhänge (en ring)
*Ett bälte
*Nya jenas (har bara ett par nu, och de är trasiga...)
*En vinterjacka
*Träningskort på Haga
*Julklappar
*Mascara
*Dream Matte Mouse
*Smink nessesär
Bland annat, sen finns det nog en del jag har missat också. Pengarna kommer det att ryka om iallafall. Haha=D Men det är kul, älskar att shoppa. Köpte ett par nya höst/vinterskor förra veckan som var riktigt snygga.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt =/ Somnade till Beck förut, så blev jag väckt med frukost av mamma. Sen har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt, funderat på vad jag ska hitta på. Men jag har idétorka så jag får väl fortsätta sitta här och lyssna på musik=)

Love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥