Julafton

Ja idag känns det faktiskt som om det är julafton. Först fick jag ett sms om att min efterbeställda bh hade kommit så jag cyklade iväg och hämtade det. Så det var 1paket. Sen så ringde farmor och farfar och sa att de var påväg med vägglampan till mig och Johan. Det var 2paket. Sen ska jag älsklingen och älsklingens mamma åka till IKEA och köpa saker till stugan, och det vet jag inte hur många paket det blir med något blir det nog iallafall =D

Det är rena rama hösten där ute, igår åskade det som fan och sen spöregnade det ett bra tag och nu är det mulet och regnet bara öser ner. Meeen jag klagar inte, jag tycker det är mysigt. =)

Snart helg igen, det är sjukt vad veckorna ska gå fort när man är ledig. Men iallafall så tror jag det blir att vi stannar hemma och har en riktigt mysig hemma kväll istället för att vi drar ner på kusten, anar att det regnar där också. =/

Mums på älsklingen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥