Kärlek


Kärlek, det är väl ändå det mysigaste som finns? Det är som att man svävar på små moln dygnet runt. Både när man är i hans närhet och när man tänker på honom. Man känner sig så lycklig och allt är bara så bra...

Det är nu 8månader och 13 dagar sen jag träffade honom, världens underbaraste, charmigaste och finaste kille. Ingen har någonsin gjort mig så lycklig som han har gjort mig. Han har gjort mitt liv till en dröm som man aldrig vill vakna upp ifrån. Allt han gör betyder så mycket för mig, varenda rörelse han gör ger mig ett sånt där glatt kittlande i magen. "Tänk att han är min, bara min. Tänk att han har valt mig av alla." Och när han rör mig, kysser mig, ser mig djupt in i ögonen eller bara ler mot mig. Sådär som bara han kan le. Eller när han viskar de där tre magiska orden i mitt öra som får mig att bara vilja hålla honom i min famn och aldrig släppa taget.

Du är det bästa som någonsin har hänt mig, ingen skulle någonsin kunna ta din plats.
Du har gjort min vardag till en saga Johan<3
Jag älskar dig, nu och föralltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥