14 Dagar kvar till julafton

Igår hade jag nationellt prov i MatteB och jag hoppas verkligen att jag blev godkänd! Orkar verkligen inte att läsa matte igen...
Idag fick jag tillbaka mitt karaktär prov (diabetes&stroke) låg jätte nära MVG:D Sen slutade jag för dagen och cyklade hemåt. Har inte gjort så mycket, tittat lite på TV, ätit frukost, ätit lunch och lite så :) Nu vet jag inte vad jag ska hitta på...

Bara 14dagar kvar till julafton och bara 8dagar kvar till jullov :) Ska bli riktigt riktigt skönt. Så funderar jag på att baka pepparkakor och lussekatter i helgen :D

O förresten så håller jag på och fixar ett studiebesök hos någon tandhygenist. Har nämnligen fått för mig att jag ska bli tandhygenist:D Det tråkiga är att utbildningen är i Karlstad, det är distans, men de gånger man måste vara där så måste man pendla o så. Det är tråkigt.. Förstå vad lätt det hade varit om det hade legat i Örebro. Äh, vi får se. Jag kanske hinner ändra mig igen :)

Älskar dig Johan! Du är kärlek<3

1 kommentar:

  1. hej gumman, tandhygienist? där ser man!! men du du har inte uppdaterat på länge ser jag, det får du ta att göra!! <3

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥