Wiiie:)

Tror jag gjorde bra ifrån mig på provet idag. Kändes som det. Efter provet stötte vi på Hans och bad om att få gå tidigare, och givet fick vi det;D Hehe. Så Sofi, jag o Karin drog upp på stan. Själv hade jag 30kr o göra med så för min del belv det inte så mycket shopping idag. Karin handlade trisslotter och lite annat grejs. Sen gick jag till bussen. Väntade ca. 30 min och fick trevligt sällskap utav en skit söt tant. Hon pratade på om snön och om julafton, och om A-lagarna på stan och om alla 12-13åringar som kommer hem onyktra. Vi hade en rolig disskusion och tyckte ganska så lika;D Haha. På bussen satt en skitsöt unge i en barnvagn och pratade teckenspråk med sin mamma, det var riktigt fränt att se. (bara så ni vet) Ne, men det är coolt att man kan lära så små ungar teckenspråk. :)

Igår efter skolan åkte jag upp på stan och köpte 2bhar, 2tunikor, 1present till Karin, Deo, Duschtvål, Nagellack, Leggings. en present till Johan och Stumpor. Massa shopp blev det :) Riktigt kul. Sen gick jag och älskling och käkade sallad på La Baugette, sen drog vi till skolan. Var öppet hus. Så jag tog lite blodtryck och så. Det blev väl inte så mycket mer eftersom att jag mådde pyton med huvudvärk (antagligen feber) och snuva. Usch, det har fortfarande inte gett sig. Må skiten försvinna snart ^^,

I helgen blir det att vara hundvakt, och för min del en jävla massa plugg. 2prov kvar nu. Sen får vi väl se om något mer händer.

Tjoooo:)

Love love love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥