Grattis Frida Grattis pappa!

tjoho!

Har lov den här veckan, sjukt skönt. Har dock inte gjort så mycket vettigt. Har iprincip bara sett på en jävla massa filmer. Haha. Så har ju jag och älskling varit lite hundvakt så vi har varit ute oc gått med de på dagarna. Igår var jag på adolfsbergs folktandvård och "jobbade" från 08.00 - 16.00. Var skit kul :) Även fast jag inte fick göra så mycket men, haha. Det enda jag fick göra var att titta på och suga lite. (misstolka inte...) man använder en liten sug i munnen för att suga upp vatten som tandhygenisten sprutar i munnen för att få bort blod. (snabb förklaring) Fick prova detta på en stackars kille, sög fast i hans tunga flera gånger... Men iafa, det var riktigt kul och det kanske blir att läsa till tandhygenist :)! Hörde förresten rykten inom personalen att de kanske skulle byggas en klinik med utbildning till tanhygenist hösten år 2010 här i Örebro! :O Hoppas sm fan..

Har precis fått i mig lite mackor, gått för magen :D

Som måste jag gratulera Frida som fyller 18år idag och pappa som fyller 49(?) år idag :D Grattis!!

Love you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥