Mums med bubbelvatten...

I helgen var jag på bio två gånger, i lördags såg jag, syster, Patric och min älskling på Yes man, skit bra. Den kan jag verkligen rekomendera. Och i söndags var jag, älskling och syster på Twilight (igen) Innan bion i lördags var vi hos far som hade kalas :) Så fick träffa mina två underbart söta bröder då.
Som vanligt hade vi bara två lektioner idag, inklusive klassråd också ioförsig. Jobbigt att vara tillbaka till skolan, tilla alla prov och jobbiga lärare... :/
I morgon har vi prov i karaktär på bla. lilla och stora kretsloppet m.m. Så det blir att plugga natten lång, jippie!

När vi slutade vid fyra så gick jag till vägverket där jag träffade mor min. Vi åkte hem och hämtade lite badgrejs för att sedan åka till haga där vi solade (somnade för att det var så skönt), simmade (skönt som fan), bubblade bubbelpool (kliade som fan men det var skönt) och sedan bastade vi (alltid lika härligt). Hade räknat med att det skulle ta max en timme, eftersom jag skulle gå på BodyPumpen kl.18.00 men när vi hade solat och precis börjat simmat så var klockan några minuter i sex och jag insåg att jag aldrig skulle hinna så det blev ingen pump:( Så kroppen fick nöja sig med annan träning idag. Sen körde jag hem till mor igen där vi fixade en jätte god kycklingsallad. Vi blandade i en nygrilladkyckling med majs, mackaroner, gurka och tomat. Muuuummmssss!!! Så hade vi några kyckling klubbor vid sidan av. Så gott så gott! Så fick jag äntligen mitt efter tjatade loka vatten. Som jag än sitter och smaskar på :) Tänk vad mycket det gott det finns att mätta magen med, det är inte bara onyttigheter ;D Haha.

Gud välsigne den loka smultron med citron, yummi! Nu ska jag försöka plugga och fortsätta lyssna på musik.

Saknar..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥