<3

Som sju åring skrev jag ett brev som jag sedan skickade in till karlslund utan frimärke eller någonting. Det gick fram och de ringde upp mig, jag fick börja rida...
Åh vad det var kul att hoppa! Speciellt över höbalarna i skogen. Som 8åring red jag på islandshästar för första gången, det var väl inte så lyckat. Hästen jag red var för stark för mig och han ville gärna hålla täten hela tiden. Men när jag flyttade till Götarsvik så fick jag börja rida på Agnetas islandshästar, Bakki, Ronja, Kolbrün och Gletta. (Blev sedan att jag fick börja rida på Stella) Det jag älskar med islandshästar är deras underbara gångarter och deras mysiga päls och åhhh alllt :D:D Haha. Är med än ett år sen jag red nu, och fick ett väldigt sug för några dagar sedan. Så nu är det bestämt, om några veckor framåt så ska jag Karin, Hanna och Joanna ut och rida på islandshästar. Längtar!!!

Igår hade syster och jag lite överraskningsmiddag :) Blev maj-bullar, hasselbakspotatis, påskägg och kladdkakemuffins med dumle (snott från Karin:D) Åh vad gott det var. Sen vid nio åkte vi hem till Avdala med syster och Patric. Såg på några filmer sen vid ett skjutsade vi in de till stan igen. När vi kom hem vid två somnade älskling och jag till Pineapple Express. Hehe.

Idag har jag inte kommit längre än att sätta mig upp i sängen, tror jag stannar här ett tag till :)

Pussar på min finaste älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥