Yo:)

Torsdag, jag hade jätte tråkigt och ringde min syster. Älskling och jag åkte dit och när vi var där så tittade vi på The tattoist, typ skräckis. Sen gick jag, älskling och Patric ner och spelade kort. Neger och president, jag vann ju inte kan ja ju säga :D Haha.
Idag så åkte jag och älskling till Patric. De spelade GTA och lite sånt där medans jag låg och mös i min älsklings famn. Sen kom Linnéa då åkte vi till ICA och köpte fläskkotletter, klyftpotatis och bearnesås (knorr ofc) sen åkte vi tillbaka till Patric och grillade på hans balkong:D Eller, älskling grillade. Haha, jag rörde om i såsen och vände på klyftpotatisarna. Så såg vi på den där nya serien när det är en massa svenska kändisar som åker till Japan och är med i någon Tv-serie. Helt galet! Haha. Sen såg vi på Adam och Eva. Sen hämtade vi kläder hos mor och nu är vi hemma i Avdala igen. :) Mys mys. Får se vad som händer nu dåååå....
O förresten, så har de tydligen skickat brev ifrån Ava om att jag har praktik där, så nu har jag två praktik platser. Under samma tid. Blir lite små stressigt, måste reda ut det där...

Älskar dig Johan <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥