Frisk luft


Har varit ute i skogen hela dagen idag med klassen, eller ja.. Klassen och klassen vet jag inte var väl totalt 5 av 27 som var där^^ Plus alla andra OP klasser. Vart sjukt varmt när man gått runt ett tag, upp ner över under och igenom. Så hade vi någon slags stafett med stormkök, sen körde vi en slags blindbock. Jag var blind och Karin ledde igenom mig genom skogen, och tvärt om.
Det var himla fint uppe på berget, men ja vet inte om det var så himla kul...

Väntade på bussen ett tag, sen gick jag av vid Frövi och satte mig i solen. Medans jag väntade på älskling så ringde jag Pernilla:)
Nu ligger jag på sängen och tar igen mig lite efter en jobbig skogs promenad ;D
love <3

Två glada och krulliga tösar uppe på berget och fikar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥