Snart natti natti

Sitter i sängen och myser, väntar på min älskling som ska få lite massage :)
Vi gjorde oss några limpor och varm o´boy och satte oss och tittade på efterlyst och diagnos okänt. Måste vara de bästa programen som sänds nu, och simpsons såklart och den där japanska grejen som går på torsdagar :)
I morgon är det skogen som gäller, woho. Eller inte. Haha. Ska gå runt och njuta och äta frukt och lite sånt. På fredag är det någon föreläsning sen är det helg. Underbart. Då ska vi fira syster hemma hos pappa:) Sen på måndag är det APU som gäller, måste erkänna att det är lite nervöst.
Och! Jag är inte alls lika nervös för teckenspråken längre, körde igenom det jag ska redovisa på måndag (väldigt kort men iallafall) och det gick hyfsat fel fritt. Det är ordet omvårdnad som jag inte kan teckna, kan du?

Usch, känner mig lat och rastlös i hela kroppen. Vill ut och gå en riktigt lång och skön promenad, följa med?:D
natti natti
Puss på bejb<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥