Spilld kaffe och massa spindlar

Ja det var en riktigt otur jag hade påväg till skolan alltså, haha. Älsklingen hade med sig kaffe och mackor så han kunde äta frukost på vägen samtidigt som han körde mig. Så medans han åt mackorna höll jag i kaffet. Så guppade det till lite för mycket och vips så hade jag kaffe i hela knät. Försökte torka att torka bort det men gick inge vidare, så fick gå runt i skolan med en piss gul fläck på byxorna. Hurra.

Så träffade jag min handledare idag, verkade trevlig. Tror att det kommer bli en bra praktik:)

Just nu sitter jag och tittar på Veckorevyns hemsida, hittar lite roliga saker att läsa där:) Aldrig fel. Fast egentligen borde jag skriva på naturkunskapen, meeeeen vi får väl se om jag orkar det idag^^,

Puss puss puss <3
Strömstad med min älskling -08




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥