Heeej:D

[torsdag 18:53]
Uj vilket bra humör jag är på idag, är nog för att min bejb har varit så snäll idag och skjutsat junt mig överallt. Haha. Var ju ledig ifrån prakiken/jobbet idag så sov till 12tror jag hon var. Sen så gjorde jag mig i ordning så drog vi hem till mamma för att tvätta lite kläder, lämna tillbaka en tröja från H&M som jag beställt och sen åt vi på McDonalds. Sen åkte vi upp på stan för att leta efter skor, var inne i ALLA sko affärer men nee inte då. Jag är ju så kräsen:D Haha. Minsta lilla och det kan bli ett nej. Har nämnligen bestämt mig för att slänga mina gamla Nike som är jätte trasiga framtill, och det är grymt jobbigt att gå runt i klackat hela dagarna när man jobbar.

Så vi tog oss ut till marieberg istället. Inne på skopunkten hittade jag 2par skor så köpte båda :D Plus att båda var billiga + att man fick 50% rabatt på ena skon;D Hehe. Suveränt. Känns jätte bra:D
Så nu är jag på gott humör:D

Ska skriva lite naturkunskap nu:)

Puss puss på bejb <3
Söta Sune

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥