3dagen avklarad

Det går riktigt bra på praktiken :) Är till och med kul, det trodde jag inte. Är inte så mycket toalett som det var på äldreboendet utan de är pigga och klarar det mesta själva. Riktigt skönt :) Är underbart att få vistas ute i solen en större del av dagen. Och mycket motion får man. Det är bra;D

Igår fyllde min syster 16år, GRATTIS igen, så vi åt på Hellas. Mums mums mums. Sen åkte vi tillbaka till mamma och åt glass med maränger och chokladsås:D Sen sov jag och bejb där och i morse smög jag upp vid halv 6 för att åka till jobbet. Slutade tidigt, skönt.
<--Syster och jag på fest i Sundsvall
I morgon är jag ledig så då blir det att titta efter nya skor! Var förresten på stan igår, köpte läppglans, en "tröja", nya solglasögon, ringar och lite annat. Så när älskling hade kommit upp på stan och vi skulle ta bussen till mor så stötte vi på Pernilla och Johan :)

Nu ska jag skriva lite natur är det tänkt, sen blir det Efterlyst och Diagnos okänd.

Älskar dig så mycket :D:D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥