Slut efter första dagen på praktiken

Klockan halv 8 började jag idag, sjukt segt att gå upp så tidigt... Har fått en jätte trevlig handledare och tror nog att det ska funka bra mellan oss :) Det var väldigt skönt att få vara inom hemvården för man fick vara ute väldigt mycket! Så mycket sol fick man på sig, synd bara att det ska vara så kalla vindar. Usch.
Sen åkte jag till skolan och hade teckenspråk, hade redvisning. Det gick som det gick :)

Imorgon börjar jag 07.15 plus att det verkar som att jag kommer att få åka buss på köpet, som går 06.00. Fyfaaaaan säger jag bara. Sen jobbar jag kväll på onsdag, ledig torsdag, kväll fredag, dag lördag kväll söndag. usch säger jag bara. Vill helst bara vara ledig hela tiden. Haha.

Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥