Sjuk :(


Igår så gick min syster ut nian så åkte till mamma på morgonen. Så fixade vi i ordning lite, köpte rosor och hämtade upp Patric. Sen satt vi tillsammans med farmor&farfar, pappa och PIIIP(börjar på T) uppe på lillåns läktare. Vad längesen man var där. Haha. Mycket fin sång osv. Sen hängde vi på Linnéa rosorna ute i regnet och skulle åka till drängen och äta, tror ni inte det var stängt? Jodå, så vi åkte till stadsträdgården. Lite mysko.. Blir nog ingen återvändo dit:D Haha. Sen åkte vi till mamma och åt tårta. Av mamma och pappa fick jag 2halsband, jätte fina, för att jag klarat ännu ett år i skolan :) Sen övningskörde jag till gustavsvik och hämtade min sexbomb.
I morse vaknade jag och hade jätte ont i halsen:( Jätte täppt och helt snurrig i skallen, jag har blivit sjuk... Så har legat nerbäddad hela dagen. Sett på lite filmer och så men sovit för det mesta. Inge kul att vara sjuk, det är däremot väldigt skönt att ligga nerbäddad i sängen med Sune som sällskap. :)
På lördag är det partay, annars vet jag inte vad som händer...

Älskar dig <333

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥