Vad fan gör jag uppe?

Haha, god morgon! :)
Väldigt tidig morgon för mig, och varför när man kan sova ut hur länge man vill? Konstigt det där att när man måste upp då kan man ligga huuur länge som helst. När man inte behöver gå upp då vaknar man super tidigt utan protester, vad är det här?:P
Hur som helst så är väl en förklaring att jag fick väcka min bejb i morse, eller ja, han vaknade frivilligt men jag fick putta lite.
Idag får vi se vad som hittas på, är lite sugen på att lägga mig i poolen :D Så ska jag nog träna lite också. Så får vi se om väskan kommer idag så jag kan kika lite på proverna. Så kanske man tar sig en sväng och säljer lite, vi får se vad som hinns med :)
I morgon tar min LILLA syster examen, hon slutar 9an. Så ska iväg och kika på henne sen blir det restaurang och fika! :)

Ha en underbar dag allesammans

//En överlycklig Emmy
Älskar dig sååååå mycket hjärtat mitt, kom hem! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥