En mycket kort och onödig skoldag

Åt lite direkt när jag kom hem och sen somnade jag en stund i soffan, hatar tidiga mornar. Speciellt när det är kallt och mörkt ute det är inte meningen att gå upp då utan att ligga kvar och mysa under täcket i min älsklings famn.

Imorgon är det fredag då blir det tidig körlektion på Cederbacks, redan kl 8.00. Uff. Sen är det sjukvårdsprov direkt efter det som jag knappt har börjat plugga på än. Så slutar man fyra och då ska jag ut och köra lite med mamma. Köra köra köra...

På lördag är det kalas i Karlstad, min käre farfar fyller 75år så det är stort drag. Och på söndag ska jag och älskling se på den efterlängtade filmen "flickan som lekte med elden". Hörde från Karin idag att hennes pappa sagt att den är jätte läskig, mina förhoppningar är enorma:D:D:D

Det är väl tänkt att jag ska läsa lite sjukvård, men jag kommer nog hinna hitta en massa roligheter på internet innan jag gör det!

Ha det bra!
Kram Emmy
You´r my everything!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥