Att göra till skolan


Plugg
Historia släktträd [x]
Historia släktträd redovisning [x]
Historia Internet källor [x]
Religion Judendomen [x]
Religion Kristendomen [x]
Religion prov Kristendomen [ ]
Människan Socialt&Kulturellt Krigarens själ+min kultur [x]
Människan socialt&kulturelt redovisning om Brats [ ]
Svenskan Romantiken [x]
Svenskan Romantiken redovisning [ ]
Psykiatri Psykos [x]
Projektarbeta Barnmisshandel [ ]
Sjukvårdsprov Hjärtsjukdomar [x]
Trafik&Samhälle statskörning prov [ ]
Nu har jag lite bättre koll på vad som ska göras :)

4 kommentarer:

  1. cola vanilj finns på ica maxi i eurostop :D måste köpa en såndär förpackning och den kostar typ 120kr :)

    SvaraRadera
  2. har ju inga pengar :( får ju inte dom förns på måndag! om inte mamma är snäll och sätter in imorn vill säga, men. Åk och köp de då ;) AS GOTT! :D

    SvaraRadera
  3. De fanns två smaker tror jag, kommer inte ihåg vilken de var! tror de var typ dr.pepper smak :) asså, den smakar som dr.pepper :p ja, typ tusen år sen dom fanns ju :o

    SvaraRadera
  4. ja, de tycker jag! tror jag och patric ska köpa imorn (:

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥