Trött

Jag är trött, idag också. Haha. Måndagar är så sega, usch vad jag hatar de.
Sen i fredags så har vi sovit hos mamma, i lördags åkte vi till Karlstad och grattade farfar som fyllde 75år. Vi åt en massa gott och var i lekparken med smågrabbarna och ena kusinen. Var så trevligt så! :)
Igår så var vi då på flickan som lekte med elden, jäklar vad bra jag tycker att de filmerna är alltså! Så nu delar alla Beck & Wallander filmer plats med dessa två. Klart se värda!

Idag har det varit skola som vanligt och efter det fick jag och Sofi ta en power walk för att hinna med bussen ut till landet.
Och i morgon blir det stan med min syster då vi ska kompletera de sista grejerna inför bröllopet!

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, har ingen lust att plugga så något sådand blir det nog inte idag.

Kram Emmy
Älskar dig!!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥