Fest

God morgon! :)

Idag ska vi fira min underbara älskling som fyller år i morgon. så idag blir det massa marängtårta ;D Mums mums!

Senaste inköp som jag har gjort. Smink ifrån H&M ca.60:-/st, har aldrig köpt smink därifrån men nu var jag i behov utav en blå ögonskugga som matchar klänningen jag ska ha på bröllopet. Och vips så blev det några ögonskuggor till en svart glittrig, en guld glittrig och 2bruna nyanser, haha. De är helt okej faktiskt!
Sedan köpte jag även ett par leggings på Gina eftersom att mina andra har spruckit efter att jag töjde ut de lite för mycket. Ska försöka sy ihop de om de går, annars blir det bara att slänga...
Så har jag även lagt upp en bild på stövlarna jag köpte för någon vecka sedan som jag stormtrivs i! Lite kul för när jag skulle köpa leggingsen så ursäktade sig tjejen i kassan och bara "Du, det är riktigt snygga stövlar du har, vart har du köpt de? De är riktigt snygga!" Så var den en gubbe inne på Cederbacks som stannade upp gick tillbaka och sa " Jävlar vilka snygga stövlar!" Så gick han. Så ja, jag är mer än nöjd över mitt inköp ;) Det är ju posetivt att det inte bara är jag som tycket att de är snygga. Haha.

Sminket i från H&M gick totalt på ca. 200:-

Stövlar 560:- Leggings 179:-

Som sagt så är jag nöjd över mina inköp! Alltid kul med lite nytt i garderoben. :)

Älskar dig Johan<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥