Kläder någon?


Har rotat igenom min garderob men dragit mig flera gånger ifrån att slänga kläder så de har fått lega kvar. Här är lite som jag tänkte sälja/ge bort ifall de närmsta skulle kunna tänka sig att vilja ha.
Nr1: Köpt från Wear It för 349:- Säljer den för 200:-. Är i strl. XS/S
Nr2: Köpt ifrån H&M använd 1gång. Säljer den för 50:- Är i strl. M.

Nr3: En fin topp ifrån GinaTricot med snörning ner till. Använd högst 5ggr. Säljer den för 50:- Är i strl. M.
Nr4: T-shirt från wesc. Använd många gånger, skänkes bort! Är i strl. M
Nr5: Halterneck topp köpt förra sommaren i någon liten affär i Sthlm. Använd 1gång. Säljer den för 50:-. Är i strl. S/M.
Nr6: Topp i från Gina. Använd några gånger. Säljer för 50:- Är i strl. S.


Tänkte att det iallafall är värt ett försök innan de åker ner i soptunnan! :)

1 kommentar:

  1. Hej, jag är intresserad av klänningen fårn wear it. Men har du nån bild med den på? :) Mejla gärna mig då jag inte har nån blogg ; blondinvarning@live.se

    :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥