Jag är så glad!

För imorgon är vi lediga ifrån skolan:D Egentligen inte, men vi tar oss lite ledigt! Ska bli såå skönt. Då hinner man ta igen sig lite med allt pluggande och plus att man få sova ut;) Aldrig fel. Så blir det lite ridning på det. Nice Nice.

Idag har vi prövat studentmössor och målat brats sen tog jag med min lille plutt på stan en kort sväng, så har jag hämtat en massa julklappar som kommit med posten och lite sånt :) Så nu är lbin&Edvin, pappa, Karin och mamma färdiga. Bara syster och min underbara pojkvän kvar. Får se vad man ska hitta på till de...

Ikväll är det Idol som gäller för hela slanten, tycker det är så himla kul att titta på de när de skämmer ut sig i tv. Inte för att vara taskig eller för att jag kan sjunga så mycket bättre själv! Klicka här om ni är sugna på att kiki på lite idol klipp.

Nu ska jag skriva lite om pyskos, barnmisshandel & läsa lite om hjärtsjukdomar är det tänkt!
Ha det bäst
Älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥