Ledig idag

Det var underbart att få sova ut i morse! Och att för en gångs skull kunna äta en lång frukost tillsammans med min älskade Johan. Om några timmar är det upp på hästryggen igen som gäller, hoppas på att jag ännu en gång får Marcis för vi börjar komma ganska bra överens nu;) Så blir det en kväll framför tv:n för idag är det ju Idol 20:00, Efterlyst 21:00 och Fråga Olle 22:00 det kan man ju inte bara missa!

Vet ni vad jag jag för att bli på bra humör eller redan är på ett jätte bra humör? Jo, jag köper doftljus, ansiktsmaskar och hårinpackning. Sen tar jag en skön dusch och kryper sedan i de mysigaste kläderna jag har. Och efter att jag haft ansiktsmasken tänder jag ljusen och kryper ner under min mysiga filt och äter något gott. (De senaste gångerna har jag även lånat min systers mysiga snobben morgonrock, hihi) Och bara myser! Givet tillsammans med min älskling. Men detta är perfekt att göra de dagar som är lite gråa för man blir bara så glad, iallafall jag. Testa! :) Något annat som funkar är att bara sätta sig/lägga sig någonstans med Mp3 eller liknande och bara lyssna på den musik man älskar. Music for life, det passar för alla humör!

Ska försöka plugga lite på sjukvården också, men drar mig lite för jag har inte någon direkt lust. Känns som att det löser sig ändå.

Kram Emmy
Love you baby<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥