Oz

Tja!
Har precis fått i mig lite mat så har jag suttit och ändrat lite på projektarbetet. Pratade ju med G om det i torsdags och fick lite tips om hur jag ska göra eftersom att jag har expanderat väldigt och gjort det till ett fördjupningsarbete. Så nu ska jag nog kunna få till det, kanske ;)
Så har jag gjort lite Islam, så duktig:D Haha. Skönt att ha det överstökat. Så får vi väl se om det blir nå Tv eller film ikväll då:) Kanske ska slå på och se Oz, de delar jag missade när jag somnade och min bejb hann se klart alla :O Skit bra serie förövrigt, handlar om ett gäng fångar på ett fängelse. Man får se hur det funkar lite grand, mycket bra om man frågar mig.

Alla hundarna har fått åka hem nu så nu är det tomt så tomt. Vi fick 2 stora kassar med strumpor som tack för hjälpen av Malin, det är ju inga fel eftersom att det går åt!

Kram Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥