Storm

Uff vad kallt och blåsigt det är ute idag, ett riktigt busväder är det vad det är!
Idag har vi inte gjort så mycket, vaknade till runt 9 då läste jag några sidor i Pojkens som kallades Det del 2 (kommer aldrig ihåg vad den boken heter...) Pojken som inte fanns möjligen.. Aja. Sen somnade jag om och vaknade runt halv 1, så skönt så. Tänkte titta klart på Oz igår men vi myste till det lite för mycket med kuddar och filtar i soffan så båda två somnade på stört. :)

Jag har beställt en julklapp till min älskling nu och har lite idéer på vad mer jag kan köpa så nu börjar jag komma igång:D Så har jag beställt min studentmössa också, så nu är det gjort. Längtar till studenten riktigt mycket nu, dels för att det ska bli kul som fan att parta runt och dels för att man då slipper skolan föralltid, woho!
Kram Emmy
Älskar dig mitt hjärtegull <3

6 kommentarer:

  1. vilka? du jag patric och johan? eller bara vi ?:D jag vill spela!:D

    SvaraRadera
  2. Patric vill gärna följa med säger han, de går väl bra?:)

    SvaraRadera
  3. jag vet inte om man behöver egna rack :o kan ju ringa och fråga. Vart hade du tänkt att vi skulle vara då?:D

    SvaraRadera
  4. Vilken dag ska vi köra då?:D tror du mamma pröjsar? för annars har inte jag några pengar :( på torsdag kan inte jag! så nån dag förutom då :)

    SvaraRadera
  5. då är de bara fredag som passar för mig. kom på att jag ska vara på GYmässan hela dagen på tisdag och imorn måste jag till m-berg igen. Så fredag? blir de bra? jag måste prata med mamma först också iså fall. hur mycket skulle de kosta? 85? :)

    SvaraRadera
  6. då är de bara fredag som passar för mig. kom på att jag ska vara på GYmässan hela dagen på tisdag och imorn måste jag till m-berg igen. Så fredag? blir de bra? jag måste prata med mamma först också iså fall. hur mycket skulle de kosta? 85? :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥