Angående idol...

Ja eftersom att det är så mycket snack om det här överallt så vill jag också få ur mig vad jag tycker. Har aldrig tittat på hela idol förns nu så jag är värd att få tycka till lite;D
Erik, best of the best, ska helt klart vinna hela skiten! Äntligen har vi chansen att få lite rock i det hela. Och vem kan påstå att han har dålig röst? Ingen!
Camilla, huuuur i hela världen kunde hon gå vidare efter fiaskot förra veckan??? Det blir nästan pinsamt att titta på och schlager hör inte hemma i idol! Och hur kunde man skicka hem Jon? Jag förstår ingenting. Jag sa det till min bejb att om Erik och Calle som just nu är de bästa åker hem så ska vi sluta titta. Haha. Mariette eller vad hon heter är också lite frän, det är en tjej till som också är lite speciell som där som skulle kunna få gå långt i den här tävlingen. Ja, iallafall så hoppas jag att ingen sån där smörsångare går vidare utan någon bra!
Det är vad jag tycker! Nu är det upp till de som röstar (alltså inte jag) vem som ska vinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥