Nu börjas det om igen

Hallå!

8-12:00 idag, riktigt skönt med korta dagar måste jag säga! Plus att jag fick en skön sovmorgon till klockan 07.00 istället för 05.45, det är guld värt!
Avslutade dagen med ett prov i religion, hade inte pluggat på det så värst mycket eftersom att jag inte är så intresserad. Men vi får hoppas att det går vägen ändå!I morgon dyker nästa prov upp i trafik&samhälle också.

Efter skolan så satte jag mig på cederbacks och gjorde fasB och fasC eftersom att det är dags för uppskrivning snart så måste jag vara godkänd på alla delar innan skrivningen. Sen kom min bejb så åkte vi till Ölmbrotorp och gick ut med hundarna och nu sitter jag här :)

Har snott lite bilder ifrån min systers blogg från bröllopet:)




Farmor, farfar, Vickan, bror och pappa :)



Mitt och Johans bord, man ser lite utav min snygga man och min lugg;D Haha.







Mina sötaste bröder har nog aldrig varit så söta som det var i sina små kostymer <3


I kyrkan

Pappa har leendet på läpparna och beviset i handen :)
Eftersom jag inte själv tog något kort eller fått något från någon annan så snor jag min syster en liten stund för att visa hur våra klänningar såg ut :) Snyggt snyggt.
Älskar dig Johan<3

1 kommentar:

  1. du tog bilden på mig för att du vill se ut som mig, erkänn?B) mohahahah!:D

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥