Årets första glögg!

Jag drack nyss upp en mugg full med saftglögg, inte nå vidare om man jämför med blossas glögg! Yummi. Men antar att den får vänta ett tag till...

Igår blev det en natt med skräck filmer, minns inte vad de heter men de var ju en klass för sig. Ni vet blod och det gör ont ont ont att se på, meeeen det är ju snart halloween så det hör ju till;)
På självaste halloween hade det ju varit nice med lite party men vi ska faktiskt vara hundvakt så vi får väl sitta och parta för oss själva :O

Idag när vi vaknat och ätit frukost så åkte vi till pappa, så har lekt lite med bröderna osv. Nu halvligger jag i sängen och väntar på att få stänga ögonen och sova en stund. :)

Imorgon vore det bra om jag kunde ta mig till min bank och ta ut pengar till cederbacks, så ska jag hämta lite oriflame osv.

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Kram Emmy
Du är allt hjärtat mitt <3

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥