Hemma igen:)

Hejsan :)
Igår drog vi till pappsen som sagt, igår natt höll jag och älskling på med någonting roligt som ni snart kommer att få se här på bloggen så fort den blir färdig!

Idag åkte min minsta bror till tandläkaren med sina skadade tänder sen han föll så under tiden fick jag och bejb vara barnvakt åt Albin. Vi räknade massa + och - och gick igenom alfabetet o lite sånt där. Han är jätte duktig för att inte ha börjat skolan än:O Sen fikade vi lite, glass, matbullar och saft till Space Monkeys. Sen kom minstingen hem och då satte vi på Superhjältar, så bäddade jag ner de med kuddar och filtar och släckte ner lite mysigt innan vi for vidare till mamma. Väl hos mamma fanns en miljon grejer att hämta, ridkläder, tvätt, oriflame, andra brev, plus att hon gav mig en massa frukt... Haha. Vi bestämde att jag ska köra till Askersund på fredag :) Bra träning för mig.

Så kom vi hem, tvätten luktar surt och äckligt, materialet på kläderna känns helt förstört mm. Då blev man ju mindre glad, men mamma verkar inte ha gjort något fel så jag skyller på tvätt maskinen. Nu hoppas jag på att om man tvättar om allt igen så blir det bra, blir lite dyrt annars med nya kläder...
Kram Emmy
Älskar dig, älskar er!:D<3

4 kommentarer:

  1. "igår natt höll jag och älskling på med någonting roligt som ni snart kommer att få se här på bloggen så fort den blir färdig!"

    Jag vet! Jag vet! EN BÄBIS!!!

    SvaraRadera
  2. jag gissar på en porrfilm jag B) höhöhö

    men i alla fall, hallå. vad hade hänt med edvin ?:O

    SvaraRadera
  3. men :( vad sa tandläkarn då?

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥