Kladdkaka och fiskbullar

Vaknade runt 2 idag tror jag, har vänt på dygnet totalt. Låg uppe och tittade på fråga Olle dokumentärer till kl.4.00 någon gång :P Haha. Galet härligt dock..
Så åt jag mango, en mandarin och ett äpple mer frukost blev det inte för då kom bejb på att vi skulle göra kladdkaka, jag ville göra sockerkaka men äggen räckte inte :,( Det fanns ingen form så vi tog en folieform tror det var den som förstörde kladdkakan för den blev lite väl kladdig, stenhård ovanpå och rinnig inuti... Men men.
Sen har vi suttit vid min dator och spelat lite spel, så gjorde vi fiskbullar och nu pluggar jag. Karin, om du läser detta, jag behöver lite hjälp med psykiatrin :O
I morgon blir det ridning:)

Söta Marcis till höger och Laiza till vänster.
Kram Emmy
Älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥