Back to school

Hallå:)
Idag mår jag mycket bättre, huvudet hänger inte riktigt med men annars är det bra!

Igår körde jag med Carro igen, "Jag börjar se ljuset i tunneln nu" Sa hon, så nu är det inte så mycket kvar :) Skönt.
Så red jag efter det trots en jobbig huvudvärk. Laiza gick bra tills galoppen då vet jag inte vad som hände riktigt... Något att jobba på!
Efter ridningen drog vi till Englund och tittade på Stan Halen. (Van Halen) Parodi på alla monster, ni vet Freddy Kreuger, ehmm... vad heter resten då?:P Ah iallafall en massa monster och så skulle han den där Stan Halen rädda byn de befann sig ifrån alla monster osvosv. Klapp rutten. Haha. Sen åkte vi till mamma, då kom jag på att min telefon var borta. PANIK! Man känner sig handikappad när man vet att man inte kan kontakta någon, så fick låna älsklingens telefon idag.

Idag åkte jag till skolan, Gambiadag, meningen var att samla in pengar till Gambia så jag och Karin har städat hela hennes mormor o morfars hus *^^,* Vi kan låtsas det iallafall;)
Så åkte vi hem till Karin så hjälpte jag henne att fixa i ordning lite på hennes blogg, eller iallafall visa hur man skulle göra. Så tog jag och Sofi 314 hem och nu sitter jag här. Har precis ätit lite pytt i panna :) Så gott så. O nu blir det väl till att plugga historia då... Weeeiii.....

Karin på certifierings dagen utav Vård&Omsorgs college.

Kram Emmy

Du är bara sååå mums <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥