Hemma

Ja gick upp i morse vid sju för att väcka min älskling och sedan åka till vårdcentralen. Tog med mig ett prov dit som ska skickas in till USÖ. Läkaren klämde lite på magen o slog lite på njurarna innan han beslöt sig för att ge mig "medicin" 3 piller dagligen i 5 dagar så det är vi snart kvitt, och förhoppningsvis är jg frisk då också! Känner mig lite bättre idag, fortfarande hängig men det är det enda iprincip. Så jag ska nog klara av morgon dagens korta skoldag. Så är det ju körning och ridning också som jag helst inte vill missa!
Har suttit och pluggat på Historia idag och tittat på Wrong Turn 3, sjukt äcklig... Ska snart slå på Ice Age 3 också. Mycket vila och mycket dricka så är Emmy snart på benen igen!
Kram Emmy

You´r my everything<3

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥