Inte igen...

Pigg och glad tog jag mig till bussen och pratade i godan ro med älsklingens mamma. Bytte till nästa buss och jag börjar känna mig kissnödig som fan. Framme i skolan försökte kissa men det var som att det bara fanns taggtråd inom mig som ville ut. Jävlar i helvete vad ont det gjorde... Satte mig på första lektionen men kände att det var meningslöst, stack i magen och jätte kissnödig, givetvis utan resultat. Min kära mor fick komma och hämta mig efter att jag suttit på toa ett bra tag. Väl hemma hos mor fick jag i mig 1,5L vatten. Kände mig yr i huvudet och varm i kroppen, så upptäckte jag blod när jag kissade (om det beror på urinvägsinfektionen vet jag inte än, förhoppningsvis inte)... Ringde vårdcentralen och de ska börja behandla mig oavsett vad nästa resultat visar. Ska nämnligen tillbaka i morgon igen och göra nya test. Jag gjorde ju ett för 3v. sedan utan resultat, så skickade jag in något annat prov som tydligen slarvats bort(?) Så det blir nog ingen skola i morgon heller kan jag tro... Just för tillfället känner jag mig allmänt hängig och trött så det är väl bäst att vila lite i hopp om att snart bli bättre!
Krya på mig
Kram Emmy

Tack för allt mitt hjärta <3

4 kommentarer:

  1. äsch B) om jag sköter mig bra får jag kanske jobb sa murre :D han hade pratat med dom och dom sa att dom behövde mer personal så :D

    SvaraRadera
  2. jag vill ju tjäna massa pengar så:o

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥