Hoppelihopp

Blev det idag på ridningen, jätte kul ofc! Vart en liten mini bana. Så fick jag reda på att vi får nya hästar nästa gång:( Precis när jag lärt mig hur Marcis fungerar! Attans...

Idag var det en kort och onödig skoldag, först träffade vi rektorn inför vård och omsorgs college, så vi fick varsinna tröjor och placeringar om vart vi skulle vara. Själv kommer jag befinna mig i bäddrummet. Efter skolan satte jag mig på cederbacks och skrev lite prov, sen körde jag en stund och sen gick jag hem till mor och tog mig några riskakor innan ridningen.

I morgon börjar dagen med polishuset där jag ska intervjua en tjej som jobbar med förhör av barn som blivit misshandlade. Så jag har förberett mig med lite frågor och är redo till 100% :)

Är jätte förkyld så jag orkar ingenting, känns som att jag är en enda stor snorboll. Och jag får alltid så jäkla ont i nacken när jag är förkyld. Inge kul. Alltid är det något fel på mig, är det inte urinvägsinfektion så är det förkylning, är det inte det så är det ögat som krånglar. Är det inte sjukt att det måste vara någonting hela tiden?!
Jag får väl försöka ta det lugnt och hoppas på att det går över förr eller senare.

Natti nuffsan
Kram Emmy
Älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥