Sugen på att skriva?

Sitter och tänker lite på när jag var mindre, då jag skrev en massa häst böcker/noveller/berättelser jag vet inte allt vad det var men det var en hel del. Jag tyckte att det var så himla kul! Bara leva sig in i en annan person och skriva en massa, skriva skriva skriva. Jag har försökt ta upp det några gånger men lyckas aldrig särsklit bra. Jag vet liksom inte vad man ska skriva om, det blir för allvarligt på något sätt. Jag skriver sen efter ett tag när jag läser igenom det är det som att det är kopierat ur mitt eget liv bara att det är andra namn, andra städer osv. Det är det som är så tråkigt. Ska fortsätta klura lite till så kanske jag kommer på någonting bra.
Förresten, de nya bussarna i Örebro. BLÄÄ vill jag bara säga, de ser fräscha och snygga ut men är jätte obehagliga! Säterna är stenhårda och man får ont i ryggen. Jag ska minsann leta upp något ställe att klaga på! Här är NA:s inspelning ifrån Risbergksa idag:
Kram Emmy

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥