3 dagar kvar...

Vilken vacker bild jag fick fram, haha. Tagen av älskling på våran tripp till Stockholm i sommras :)

Hej förresten! :D
Sitter och lyssnar på en massa musik och har uppdaterat min lista här på bloggen, ni får väl kika ifall ni hittar något i eran smak. Har lite av allt möjligt nu;)

Idag har det då varit skola, såklart. Som om vi skulle få slippa den någon gång... Trafik, människan socialt & kulturellt + religion (redovisning) klassen vart lite tagna efter våran redovisning om Guds Barn, det förstår jag. Det är en hemsk sekt! Efter det tog jag bussen till Cederbacks och skrev lite prov. Börjar bli tråkigt med samma frågor om och om igen :P Så tog jag bussen hem, åt lite och nu sitter jag här.

I morgon blir det simma + sola, ska bli riktigt skönt!

Kram Emmy
Älskar Dig<3

2 kommentarer:

  1. Men vad trevligt du! :D Men har varit lite dött ett tag då ajg försöker att inte sitta allt för mycket vid datorn på kvällarna, hehe men hoppas du läser den iaf =D

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥