Veckans: Att göra


God kväll!
Nu har vi varit en kort stund på innebandy match och sedan hälsat på bejbs syster+sambo :) Åhh vad mysig den lille kattungen (Gustav) var! Myste och busade med han hela tiden, sen när vi skulle gå så gick jag och lag honom i soffan, sen när jag fått på mig alla ytterkläder och tittade ner så satt han där och himlade med ögonen, så himla söt! Jag vill ha en kattunge!
Har precis skrivit ner lite vad jag ska säga på redovisningen kring Guds Barn imorgon, hoppas jag inte inkräktar för mycket på vad de andra ska säga nu. Lätt att göra det när man ska börja.
Vet ni en sak? Det är bara 2,5 veckor kvar tills skolan slutar, på ett ungefär. Hur jävla skönt är inte det då?:D haha. Men samtidigt får man lite panik för det är en hel del grejer som ska vara klart tills dess också! Därför tänkte jag göra en såndär Att göra lista igen, så jag har lite koll ;)

Klart innan jul:
Redovisa Guds Barn [X]
Göra klart Guds Barn powerpoint [X]
Skriva ut+lämna in projektarbetet [X]
Lära mig kolonialismen utan till till fredag + redovisa [X]
Skicka in Borderline [x]
Prov i trafik&Samhälle [ ]
Uppskrivning [ ]

Fortsätta med som ska in efter jul:
Historia=Kvinnans ställning då & nu [ ]
Svenska B om Elin Wägner [ ]

Göra i veckan:
Måndag: Skriva prov på Cederbacks. Plugga Bonniers hemma. Öva på Kolonialismen.
Tisdag: Simma+sola+övningsköra med mamma. Öva på kolonialismen. Plugga trafik.
Onsdag: Skriva prov på cederbacks? Rida? Plugga trafik.
Torsdag: Halkan hela dagen, 8.30-14.30. Öva på kolonialismen. Plugga trafik.
Fredag: Redovisa kolonialismen. Plugga trafik.

Ha en fortsatt trevlig första advent!
Kram Emmy
Pusspusspusspuss <3


(Röda X är ifyllda i efterhand)

5 kommentarer:

  1. Jag följer dig nu. Skicka mig din epost så mailar jag koderna till dig

    SvaraRadera
  2. Jag har lagt till dig uppe på mina favoriter

    SvaraRadera
  3. Jag har gjort ett inlägg om snöflingor.

    http://jennysmodemix.se/2009/november/snoflingor-i-din-blogg.html

    MVH Jenny

    SvaraRadera
  4. et vet jag inte.Men prova någon utav dessa koder. För det tipset har jag fått utav en som använder sig utav blogspot

    http://jennysmodemix.se/2009/november/fallande-sno.html

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥