Gaaaahhhh

Är på ett riktigt jävla pissigt humör just nu!!! Så kom inte nära!!!

Hej... Inte riktigt min dag tror jag... Är på ett riktigt jävla helvetes dåligt humör...
Idag började man med en bussresa som vanligt, träffade Joanna på bussen:) Mycket trevligt! Sen var det lite trafik, sen människan & sist prov på religion. Kändes som det gick bra. Sen skjutsade Hanna mig till cederbacks så satt vi där en stund. Sen tog man bussen ut till landet och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska börja med... Historia eller svenska om en författare??? Hum...

Och nu om Sveriges (Europas? Världens?Universums?) mest omtalade ämne, svininfluensan, man bara ryser när man hör namnet eller hur? ^^, Jag har länge velat fram och tillbaka om man ska ta den där sprutan eller inte? Ja menar sååå farligt kan det ju inte vara med lite influensa, eller? Har svårt att greppa om den är farlig eller inte. Men med tanke på att man gått ut så otroligt mycket i media i jämförelse med andra år så borde det ju vara något, eller hur? Fast samtidigt så låter bara som att det inte ska vara värre än en förkylning? Hmm... Man hör saker från båda håll hela tiden, inte konstigt att man har svårt att bestämma sig då. Karin tog sprutan idag, försökte hänga på henne så att man inte behöver tänka på det mera utan då är det överstökat. Men icke då det fick jag inte :P Kanske var meningen...???? Äsch, jag märker väl om det växer ut en knorr och ifall näsan blir ännu mer likt ett riktigt gris tryne!
Kram Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥