Redovisa eller inte ?


Sitter och funderar på vad jag ska göra... Något skolarbete men vet inte vilket har så många att välja på just nu. Skrev lite på historian förut, lite på svenskan och lite på projektarbetet så har jag försökt sätta mig och plugga islam, men det är som sagt förbannat tråkigt så har inte tagit så lång tid innan jag lagt ifrån mig boken igen...
Så tänkte jag lite på projekarbetet, pratade ju med min handledare förra veckan och hon sa att det inte sätts något betyg på själva redovisningen så man kan hoppa över den utan att det berör betyget, så funderar starkt på att skippa de, tänkte sno Karins idé istället och sätta upp en massa lappar på stan som får de förbi gående att tänka om lite grand...

Trevlig farsdag alla pappor!
Kram Emmy
Du är allt <3

2 kommentarer:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥