Pendla?

Tjenare!

Onödig skoldag idag, först var det lite trafik, sen människan socialt och kulturellt (vad är det vi får lära oss där egentligen???) Så var det religion till sist då jag, Hanna och Lisa satt och tittade lite på en dator innan vi tröttnade. Så försökte jag, Lisa, Jane, Halid mm. försöka planera inför studenten men det gick ju inte så värst bra, haha. Vi får se vad det blir.

Sen gick jag till cederbacks och skrev lite prov innan jag begav mig ut i regnet igen och väntade på 314. Och här sitter jag, såklart :)
Sitter och tittar lite på olika hudterapeut skolor, hittat en i Stockholm som jag funderar på. Men då måste man pendla varje dag, orkar man det? Menar, Stockholm är ju inte sååå långt bort och det är ju bara 1års utbildning.... Tänkte att det kanske blir mer seriöst att göra så än att sitta och plugga hemma, åka bort i 10dagar (lära sig allt man ska kunna inför all framtid inom skönhetssalonger då) sedan åka hem, plugga, åka tillbaka och skriva ett prov, done. Låter det inte som att man missar en massa och behöver lära sig en hel del mer? Det är därför jag tittar på skolor man går till dagligen. (5dagar i veckan) Samtidigt vill jag ju inte ha det så att jag åker tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen och säger tack och godnatt... Hm... Jag får fortsätta fundera på det här, men lär ju anmäla mig snart så man har en chans att komma in. Plus att jag måste prata med banken 85.000 är ganska mycket pengar.

Ska snart iväg på kalas, men innan det tänkte jag göra lite PowerPoint.
Kram Emmy

Åhhhhhhhh du är så gooooooooooooo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥