Krematoriet

Tjenixen!
Var på krematoriet idag (studiebesök) lärde mig inte så mycket nytt sen förra gången så för min del kändes det meningslöst :P Sen hade vi inga mer lektioner förutom Trafik&Samhälle och dit var det ca.5 timmar så varken jag eller Lisa orkade vara kvar ^^,
Köpte grillad kyckling påväg hem och nu sitter jag och pysslar med powerpointen till på fredag :) Guds Barn ni vet... Sen äre väl tänkt att vi ska till Englund med lite mat så får vi se om det blir nå mer plugg till kvällen :)

Kram Emmy
Love<3

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har!
    kolla gärna in min blogg på oscarjphoto.blogg.se
    där delar jag min vardag, mina tips och framför allt mina fotografier.. Följ min blogg med bloglovin' så följer jag din med bloglovin' så är vi kvitt! 8D

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥