Dags att fynda!

Sugen på att fynda?

Har åter igen rensat garderoben och hittat en massa som jag knappt har användt eller inte användt alls! Ta en titt och mejla migemmylamm@hotmail.com ifall du är intresserad av något plagg!
Kram Emmy


Tubtopp ifrån Gina strl. S säljes för 20:-


Halterneck strl S köpt i Stockholm 20:-


Persikofärgad tröja med armar som slutar vid armvecket, stlr. S köpt på Mango 20:-



Halterneck köpt på Gina strl M 40:-


Vit T-shirt, lite öppning bak och fram samt på ärmarna. Strl XS pris 50:-

Stickad t-shirt från H&M strl. S pris 140:-


Stickad tröja från H&M strl. S pris 100:-


Stickat ifrån Gina strl. S (liknande som från H&M) pris 60:-

Det var vad jag hade att erbjuda er idag! :)

4 kommentarer:

  1. hihi
    Nääe, inte riktigt, själv då?
    jag har några saker jag måste göra.. typ en tavla till mormor och morfar :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill kolla vad de är för kläder :o hallå!

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥